Vågbild - IDA

Jag skulle egentigen inte väga mig förräns på onsdag. Men jag kunde inte motstå vågen i morse! Jag måste säga att jag blev riktigt glad i morse. Här har ni varför:

 

Till den 7/1-2010 är mitt stora mål att nå 64,6. Jag vill hoppas och tror på att jag ska klara det! Fast än så länge våga jag inte hoppas på för mycket.. Men när 64,6 kg är nått, så kan jag släppa det målet (som även var mitt nyårslöfte) och gå vidare mot nya mål istället! När jag uppnår 64,6 kg kommer en före och efterbild ut. Det är inte förräns jag se de bilderna som jag faktiskt förstår hur mycket jag har gått ner i vikt. Så när jag når - 10 kg ska även ni få ta del av dessa bilder!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va roligt att du snart är klar med ditt nyårslöfte :) Kämpa på så klarar du allt :)

Jag hejjar på dig!

2010-01-04 @ 15:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0