Ida tipsar!



 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Det är härligt att få så mycket respons. Man blir ju ännu mer taggad framför allt och det är kul att kunna hjälpa varandra. :)



Ja, verkligen. Det är ju svårare att se i spegeln, men på foto blir allt så tydligt.

Det ska jag absolut göra och jag lovar hojta till när jag har lagt upp dem. :)



Kram

2010-01-07 @ 22:18:38
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Jag är 178 cm lång och vikten kan du hitta i min viktblogg. :) Känns inte bra att skriva ut den där, men det kanske du förstår. :)



Vägde och mätte mig idag som vanligt, men det gick inte så bra som jag hoppats. Måtten var samma som sist men jag hade gått upp lite. Men eftersom måtten är samma är det vatten och muskler. Inte för att det ger mig nån större ro för det är aldrig roligt att se vikten gå upp oavsett, men så länge måtten inte går upp så känns det i alla fall lite bättre. Har ju slitit som ett djur den senaste veckan.



Hur lång är du förresten?



Kram

2010-01-08 @ 11:42:51
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0