Äntligen!

YES YES! ÄNTLIGEN är jag igång igen. Efter att ha haft ett uppehåll med träningen på ca 1,5 månad så är jag nog tillbaka igen. Det känns verkligen hur bra som helst! Av träningnen mår jag faktiskt bättre. Få mer energi och ork till att göra massa roliga saker:)

Bra bra bra! :) På torsdag kommer vågbild & jag hoppas som bara den på att det ska stå 64,5 precis som det gjorde för 2 veckor sedan. Här är de mål jag satt upp som jag verkligen hoppas jag kommer nå:)

21/1-2010 = 64,5 kg
4/2-2010 = 64.0 kg
24/2-2010 = 63,5 kg

Så först och främst siktar jag just nu på 63,5. & det viktigaste för mig är inte att jag når målen på det exakta datumen utan att vid mina vägdagar visar vågen minus! :) Jag blir glad för ett litet minus med!


Nu är jag pågång! Beach 2010 här kommer jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0