Sandras resa.

Min resa har inte börjat på riktigt än. Den 1 September 2008 så började min vikt resa och jag gick ner ca 14 kg. Sen orkade inte jag bry mig eller rättare sagt jag träffade min nuvarande pojkvän och kände mig älskad för den jag är. Jag åt vad jag ville och träna ska vi inte ens prata om, jag va ute och gick lite och då och då men vad hjälpte det när man åt för mycket !
Och nu är jag trött på att gå runt och vara obekväm i min kropp, jag vill kunna leva fullt ut och kunna känna mig stolt och frisk !
Min riktiga resa börjar den 4 Januari 2010 men jag tänkte tjuvstarta redan nu. Jag har väldigt lätt för att gå upp i vikt så för att inte gå upp för mycket över jul och nyår så tänkte jag ha lite koll på min vikt.
Mitt stor mål är att gå ner till 65 kg och just nu väger jag 84 kg. Så jag ska gå ner 19 kg. Men för att göra det lite lättare för mig ska jag tänka på mina delmål istället för det stora målet.
Kommer väga mig varje onsdag framöver !

9/12 = 84 kg


Om vi kan, kan ni.
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0